photo anigifIKAN_zps025507c6.gif

Review blog Cyma dan Ummiabi


Assalamualaikum..




#gambar tak ada kena-mengena dengan entry


.


Balik dari cuti raya cina hari tu,sekali bukak blog tengok ramainya yang join segmen review.Memandangkan azzah buat tak ada tarikh tutup,tak ada lah membebankan sangat kan.Bila-bila boleh buat entry review.

Nak ingatkan kat sini azzah bukan pandai sangat nak review blog orang tapi apa yang azzah komen adalah berdasarkan pengamatan dan pengalaman blogging tak sampai setahun ni..Kalau tersalah komen,harap maaf lah ye..

Ok kita mula review blog seterusnya.


pOt peT cyMa!!!
CYMA
Blog cik adik ni warna pink.Simple dan entry pun santai-santai jer..tak ada nak komen sangat cuma nak komen button followers tu naikkan kat atas sikit dan buang word verification kat kotak komen tu ye cayunk..










UMMIABI


Blog ummiabi yang hijau.Yang bestnya dia dedikasikan blog ni khas untuk anaknya..entry dia pun banyak yang bagus..tapi blog dia 3 colum..jadi mata ke kiri dan ke kanan nak baca sidebar.Pada pendapat azzah la kan seeloknya buat yang 2 colum je..



Support diorang ye .Selamat menyinggah.














8 ulasan:

  1. Syukran jazilan azzah...err,ummi ni xpandai sangat nak edit blog ni..So,ape yg ade,trima jer..hehe. Nanti ummi try wat 2 column ye.. Trima ksh sgt review blog ummi..;)
    Jaga diri n baby baik2 tau. Banyakkan makan kurma/jus tok guru ye..;)

    BalasPadam
  2. nad buat 3 kolum jugak..:)

    blog cyma tu macam berat nk load sebab banyak button apa tah kua nk masuk blo dia..adeh...:)

    terjah..:)

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.