Kalau dah tak mampu

Assalamualaikum...













Kalau tak mampu buat orang ketawa..jangan sekali buat orang menangis.
Kalau tak mampu buat orang bahagia..jangan ditambahi dengan derita.
Kalau tak mampu ubati luka..jangan sekali buatnya terluka.


Mendalam kot quote ni..walaupun doodle separuh comel tapi i loike..





Travel..travel..
campaign image












12 ulasan:

  1. Salam

    Sentiasa ada je idea akak..like..!

    BalasPadam
  2. exh,, suka baca, mcm baca komik lak,, ehe,,

    BalasPadam
  3. i like jugak kak! tak payah tulis quote bawah pon takpe kak..gambar dah menceritakan segalanya :)

    BalasPadam
  4. setuju dgn apa yang kak azzah ckp :)

    BalasPadam
  5. suka quote tuu.. :)
    penjelasan ngan gambar tu buat lagi menarik

    BalasPadam
  6. betol.... mndalam quote tu...
    papepon comel lorh awok lukis

    BalasPadam
  7. fully comel lah....i loike...

    BalasPadam
  8. Hehe, bak kata Yuna : Setiap gambar ada cerita.. Huhu :)

    BalasPadam
  9. tapi kdg2 bende yg kita tak patut buat tu kiter terbuat dengan tak sengaja.. hu2

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.