Kembang

Assalamualaikum..




















Terima kenyataan rambut ni memang kembang!


p/s:kekok gila nak lukis..Lukis pun herot petot..saja nak bagi pelepas rindu...

campaign image

campaign image


13 ulasan:

  1. haha time baru lepas mandi mesti berangan rambut lurus ala-ala model rejoice.. tapi bile dah kering... fuhh mcm singe!

    BalasPadam
  2. hehehee...betul3
    slalu trpedaya dgn jnji manis iklan sympoo kat tv...
    :)

    BalasPadam
  3. rindu kak azzah!


    dah tak leh cakap guna jari pon boleh.hehhe

    BalasPadam
  4. Sama la dila dengan gambar tu. Alahai. Kalau dah kering boleh jadi hantu kak limah balik rumah. Haha

    BalasPadam
  5. Temberang jak iklan shampu tu :D

    BalasPadam
  6. hahaha , betui2 , sebijik sama ngn pic nie :)

    BalasPadam
  7. Memberikan kelainan pada hari anda. Saree material yang boleh dibuat baju kurung, kebaya, blouse dan sebagainya.
    Mai ler berkunjung ke blogshop saya..:) Harga yang dijamin lebih murah!!
    http://dedazzlerzzshoppe.blogspot.com/

    BalasPadam
  8. comel aje dia lukis :) saya boleh lukis orang lidi je tu pun jadi rupe cacing.. haha

    selalu tertipu bila time kita mandi, rambut cantik sokmo, bila dah kering..ha amekaw! kembang aje.. haha

    BalasPadam
  9. rambot kembang = rambot awan nano!

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.