photo anigifIKAN_zps025507c6.gif

Azzah dan tumblr

Assalamualaikum...



Ada yang perasan tak azzah banyak update tumblr dari update blog?Kalau yang follow kat twitter(berapa kerat la sangat follower twitter azzah),mesti muak jemu tengok twitter azzah tu penuh dengan feed dari tumblr...freinds kat efb pun dapat tengok feed dari tumblr..even tak sign in efb pun,segala benda yang azzah reblog dari tumblr akan terus pi efb..


Kenapa azzah suka sangat ngan tumblr sampai blog berabuk?Jawapannya,bila bosan tumblr lah tempat menghapus segala kebosanan hati dan menaikkan rasa damai gitew..Tumblr jugak salah satu tempat azzah bersocial..boleh kenal kawan-kawan baru dari luar negara..seriusly sangat senang dapat followers dari blog..followers pulak tak limit dari malaysia je..negara yang kita tak pernah tau pun akan tiba-tiba tersesat kat tumblr kita..

Yang bestnya lagi setiap kali azzah reblog gambar atau quote yang semacam bestnya,mesti akan ada kawan-kawan tumblr yang akan reblog jugak..dengan cara macam tu para-para tumblrian sekalian berhubung ye blogger-bloggers..

Yang lagi best setengah orang buat tumblr macam blogspot..macam blog kita..selalunya dari indo dan philipine.Sebenarnya tumblr dan blogspot lebih kurang je..tapi kebanyakkan lebih suka reblog je..lebih ringkas..tumblr pun jadi lawa..


Yang pasti sebelum tidur mesti azzah akan reblog sumthing..selalunya yang ada kat dashboard la..Antara tumblrian yang femes,quote yang dia buat memang sempoi dan sedikit ohsem,si takkesah ni..terasa kena dengan jiwa malaysia kita bila dia post dia punya artwork,contohnya:


 
 


Menarik kan?.Ni baru sikit..ada banyak lagi.Umur baru 17 dah hebat buat quote menarik cam ni..

Jadi apa tunggu lagi,jom arr reblog banyak-banyak..












8 ulasan:

  1. saya ade tumblr tapi xberapa aktif.. selalu juga tgok tumblr yg comel macam ni :)

    BalasPadam
  2. oooo ni eh..tak pernah ada pulak..heee

    BalasPadam
  3. dgn blog pun takda masa sgt..klu ada tumblr lagilah...so, masa skrg lebih tertumpu kpd blog yg satu tu je. byk2 pun, nt terabai yg lain..

    BalasPadam
  4. Dari ritu nk try tumblr tapi belum kesampaian....

    BalasPadam
  5. nak try tp mcm msred, ta kesampaian lg -.-''

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.