Buat mata anime sendiri tanpa copy orang punya

Assalamualaikum...






Cantik tak mata kite?





Nak mata anime sendiri tanpa dicop copy crop bagai?



Nah..buat la sendiri..














Mesti tak ada orang nak copy lagi..:o

Kbai..













18 ulasan:

  1. hahaha , sekali kena troll ngun kak azzah kita :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. hi..hi..ni namanya tak de keje..:D

      Padam
  2. hahah sampai cenggitu sekali.. mata anime.. mcm sailormoon pun ado.. ahakx

    BalasPadam
    Balasan
    1. dia tu tak de keje tu,depan lappy pun jadik..:D

      Padam
  3. hahaha.. terbaik punya troll dr azzah.. ahaha.. cute mata oyen.. :)

    BalasPadam
  4. wow.. memang xde sape copy punya.. hahaha

    BalasPadam
  5. hehehe..memang terbaik..tak ada siapa dapat copy.

    BalasPadam
  6. Apakah semua ni? Haha ingat ada tutorial lukis mata td

    BalasPadam
  7. ahahha..yeye igt ada tuto atau freebies

    BalasPadam
  8. x lawa pon mata dorang tu... x sesuai...

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum kak Azzah! Terima kasih sebab bg cadangan tu. Memang berguna & 100% menjadi, x kan ada org yg copy.

    BalasPadam
  10. pergi kelas dgn make up camnie..mesti kene halau kelas nie..

    BalasPadam
  11. Jom join segmen saya ^.^
    http://myon9diari.blogspot.com/2013/01/segmen-colouring.html

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.