Azam..azam..azam..

Assalamualaikum..







Khasiat-khasiatnya:
-memperlancar sistem pencernaan,dalam ertikata yang lebih simple..tak SEMBELIT..shoh..shoh jauh-jauh sembelit!
-buat badan lebih bertenaga.
-melembap dan menyihatkan kulit.
-menyihatkan jantung..dup dap dup dap,ok,sihat!
-dapat kuruskan badan..wah ni paling disukai..:D
-bla
bla


Banyak lagi khasiat minum banyak air ni..google je..hi..hi..

tapi tak leh minum banyak jugak,minum ikut keperluan,kalau banyak cecair keluar dari badan,minumlah air kerap..peluh la..

Kbai.














16 ulasan:

  1. minum air ksong banyak memng baik utk kesihatan ! lg un bebas dr sbrg kemudaratn ! elak dr kncing mnis, kncg msin, ops merepek pulak, haha,, comel jer doodle uh,, ^^ suke !

    BalasPadam
  2. sembelit!! OMG!...kena minum susu bnyk2 lah ni :D

    BalasPadam
  3. selamat tahun baru azzah.. betul... kena kerap minum air...cepat dahaga ^^

    BalasPadam
  4. ahaha true2! minum air kosong banyak3 pun boleh jadi cantik. ceyy ^_^. papehal pun all the best in 'menunaikan' your new wish,sis ! :)

    BalasPadam
  5. kewajipan ni kak. hehe. badan sihat, otak cerdas, doodle comel! eh ;D

    BalasPadam
  6. betul2. kena minum air bnyk2. selamat tahun baru kak azzah :)

    BalasPadam
  7. suka minum air kosong.. kalau tak minum sehari, rasa tak sedap badan... huhuhu...

    BalasPadam
  8. azam baru saya nak minum air kosong banyak2 :D

    BalasPadam
  9. nak minum air banyak2..akak, selamat tahun baru 2013 taw

    BalasPadam
  10. elok juga tuh bt azam thn bru..bulih cantik & sihat..hehuu

    BalasPadam
  11. ingatkan susu...baru nak x cakap x suka susu...hehe

    BalasPadam
  12. hye sis azzah yg semakin kreatif dgn doodle yg comel sgt2 ^*.betul tu nak lg cuaca skrg panas,kn byk mnm air pth.


    BalasPadam
  13. hoho.. nak kena kurangkan minum minuman manis2 ni :P

    BalasPadam
  14. minum air kosong mmg bgus tuk kesihtn..x pun minum susu..hehe

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.