Freebies random doodle-part 1

Assalamualaikum,


Quick update,freebies time...doodles ni saja-saja lukis,dah lama ada dalam pc,jadi dari terbiar je baik bagi kat followers..thanx for 3k..:)












Enjoy..:)

P/S:hari sabtu dan ahad adalah hari update tutorial dan freebies..







27 ulasan:

  1. Wah..ada dorayaki..hehe..semua chomel..(:

    BalasPadam
  2. kawaiiiii...bestnye dpt lukis doodle.sbk nk lukis tp ngah berjuang utk final exam lak..huhu

    BalasPadam
  3. oh mann. cute

    ade account deviantart?

    nak jadi watcher :D

    BalasPadam
  4. Cutenyaaaaaaaaa !
    Tahniah kak dah capai 3 ribu ^^

    BalasPadam
  5. somel la...

    tahnia, dh 3k follower azzah...hebat ^_^

    BalasPadam
  6. oloh comel... deno amik ya azzah :)

    BalasPadam
  7. wauu, comelnyaaa
    done follow awak ^___^
    jemput join segment saya ^.^Y

    http://raarocherr.blogspot.com/2012/12/segmen-review-blog-by-raarocherr.html

    BalasPadam
  8. cun.. saya ni jarang lukis benda2 bukan hidupan. tak berapa nak reti. nak kena praktis bnyk2 dulu

    BalasPadam
  9. comel3! hehe gigit semua eh kak? 2 lgi tu sya curi..hehe

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.