Hidup tanpa nasi

Assalamualaikum...



Konon tak nak makan nasi tengahari sebab encik sharil pun tak ada jadi masak-memasak akan postpone pada waktu petang.Tapi belum sampai pukul 12 tengahari,badan menggigil semacam.Perut dan kepala bergabung tenaga menjerit nak...NASI!!!!

Ingatkan sarapan dengan oat segera campur susu dan pisang boleh buat perut kenyang sampai petang,rupanya berkeroncong di tengahari..

Tekak melayu mana cukup dengan oat je kan?

17 ulasan:

  1. hahaa teruk da tu mgigil .. wahhh sis blog baru ni cntek lah ;)

    BalasPadam
  2. hahaha. betul tu kalau sehari xdpt makan nasi memang xsah! :D

    BalasPadam
  3. haha.. betul2.. lagipun kena makan ntuk 2 orng plak tu.. mana tahan

    BalasPadam
  4. atotot..perut tak tahan la tu takda nasi (: singah di sini.

    BalasPadam
  5. btl. niza pun takleh klu tak mkn nasi satu hari.

    BalasPadam
  6. hehe..memang perot melayu xleh xde nasi.. tp bulan puasa pandai pulak dia xmintak nasi..hehe

    BalasPadam
  7. memang la..

    perut melayu mana tahan dgn oat~~

    ^^

    BalasPadam
  8. bell..tak makan nasi pun tak ape..
    tapi penah lah jugak rasa macam menggigil..sadis betul.hohoh

    BalasPadam
  9. pernah gak try sehari tak mkn nasi..eii..tak boleh lah rasa mcm tak sempurna jer ari tu..

    BalasPadam
  10. tak leh kak..leh jadi hypo tak makan nasi sehari...

    BalasPadam
  11. 1st step utk diet,mkn nasi seminggu sekali!

    BalasPadam
  12. org pegnen memang la cam tu... mana cukup oat je sari... haishh...

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.