Wordless Wednesday-My cupcake's quote

Assalamualaikum...












Kalau bosan azzah conteng-conteng buat ni..hilang semua stress.Sampaikan anak saudara suami yang sekolah rendah selalu  print dan letak kat depan buku sekolah..comel katanya..ke lukisan azzah sesuai budak tahun 4 je?.DUSH!










22 ulasan:

  1. kuikuikui dah mmg comey la sis...suke tgk! dari gambar dah menceritakan segalanya :)

    BalasPadam
  2. betol2 comel la...
    pandai azzah...mana belajar buat?

    BalasPadam
  3. @Niza Romlihe..he..godek2 dalam internet je..belajar sendiri orang cakap..

    BalasPadam
  4. ingat nk print doodle yg azzah bagi ritu, nak frame.... tapi tak wat g.... cute... anak msred pun suka...

    BalasPadam
  5. comel seperti selalu doodle2x nya :)

    kek yg hangus mcm tu la.asyik terpinggir.samalah macam kek eca,sejak adik eca dah juara buat kek,kek eca langsung tak dipandang.hahaha XD

    BalasPadam
  6. pas ni kak azzah buat bisnes sticker pulak la nmpk nye.. hee~

    BalasPadam
  7. @Cik Azizahtak payah taip panjang2 kan?semua bole faham..

    BalasPadam
  8. comel sis..boleh merangsang otak kanak2..hehe

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.