Wordless Wednesday-berukband!

Assalamualaikum...



Mau terencat jari menunggu satu-satu blog loading..macam mana nak komen lagi,nak update lagi,nak tweet lagi,nak tu ini,begitu begini lagi..haish..



 






19 ulasan:

  1. oloh.. ksian si kura2 xbersalah. hihihi

    BalasPadam
  2. kak azzah guna celcom ke maxis?

    BalasPadam
  3. haha..sweet ja kura2 tu. tak pasal dia lak jadi mangsa.

    Azzah pakai la stremyx. niza pun pakai bodben. ada masa mcm tu jgk.

    BalasPadam
  4. kak azzah pakai celcom je tikah..

    BalasPadam
  5. samalah jijah kak..tu pasal lambat nau nak komen entry akak..sory :(

    BalasPadam
  6. dear guna Beruk ben apa?

    nad guna maxis..

    jap tadi slow tahap semut..:D

    skunk da ok sikit..:)

    BalasPadam
  7. blogger tegar cam azzah ni patut pakai streamyx / unifi :)

    BalasPadam
  8. tdo je kak~~ dodoikan kure2 tu skali

    BalasPadam
  9. comelnye berukband dia...

    =Jom Join!=
    http://kaiakihiro.blogspot.com/2012/01/kenapa-kai-akihiro-kene-kasi-saya.html

    BalasPadam
  10. huhu.. disesabkan beruk, kura2 yg menjadi mangsa... msti da limit tu

    BalasPadam
  11. kura2 tu ta slh .. hehehe comel gle !

    BalasPadam
  12. ok nampak kaitan kat situ,,bila beruk dgn kura2 da jd adik beradik..tak ngaku sedarah sedaging pula..hahaha

    BalasPadam
  13. Sama la kita. Saya dah limit dan jugak bil dah masuk. Lom bayar...lalalla

    BalasPadam
  14. cik azzah..awk gune la unifi xpon stremx cnfrm laju mcm fire

    BalasPadam
  15. napa ye? nadh pn hadapi menda sama aa

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.