Ermm..dapnya bau.

Assalamualaikum....




Hinsh..hinsh..erm,dapnya bau buku baru..selalunya kalau beli bukan terus baca tapi terus cium dulu buku tu..dah ilang bau kedai,baru baca..
Lain pulak kalau baju baru..lepas beli je terus cuci sebab nak ilang kan bau kedai,sebabnya tak nak orang perasan pakai baju baru,pulok!.





19 ulasan:

  1. yezza.. betul tu kak.. lagi satu suka bau duit..dapnya bau... ngee~~

    BalasPadam
  2. ada jugak buku baru bau tak sedap..

    BalasPadam
  3. hehe.. suka bau kedai buku kalau shopping xsingah memg xsah... bju bru memg wajib basuh nti gatal2 plak bla pkai kalo xbasuh

    BalasPadam
  4. lama xmai sini!! ahhh comelnyaaaa

    BalasPadam
  5. err.. camtu pulak. nk try buat la cium dulu baru baca haha

    BalasPadam
  6. sekian lama x dtg sini perubahan blog awak ni comel laa azzah

    BalasPadam
  7. bau duit pun sedap jugakkkk. hihi :)

    BalasPadam
  8. mmg sedap bau buku baru heheeee
    baju baru pun wanieys suka gak bau...bau kedai lg tu hekhek

    BalasPadam
  9. haha yg tang baju baru tu betul.. lepas beli je terus basuh sblum pakai..

    BalasPadam
  10. Hehe.. kita serasi.. kalau kertas baru fotostat tu pun saya cium.. sume pandang pelik..ngehngeh.. dap dap :D

    BalasPadam
  11. haha..memang..tp bau duit baru lagi sedap..=)

    BalasPadam
  12. saya pun suka bau.. tapi kertas yang putih tu la.. bukan kertas lama.. hehe

    BalasPadam
  13. saya klu beli buku, simpan dulu dah berkurun baru nak baca..hak3

    BalasPadam
  14. saya suka bau buku tapi lagi suka bau duit...kihkihkih

    BalasPadam
  15. saya suka cium duit kertas yg masih keras baru kelaur dr mesin atm....

    BalasPadam
  16. comel:)buku baru rasa syg je nak baca...hehe

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.