Untuk teh o ais yang jauh di mata,dekat di hati

Assalamualaikum...





Kat rumah

Kat office





Kat butik



Tak tau la kenapa sejak mengandung ni,TEH O AIS jadi air  minuman harian.Kalau sehari tak minum teh o ais ibarat longkang tak ada bau,terlalu sinonim.Padahal dulu teh o ais bukan air feberet.Pelik..pelik..


tapi sekarang dah tak boleh minum.







Kalau selalu minum,boleh cair taik telinga ni disebabkan dengar bobebobe cik abang.Takut baby besar katanya.Betul ke?
Ntah tapi yang tahu memang tak elok minum ais tak kira lah mengandung ke tak kan?



*bobebobe = bebelan/leteran




9 ulasan:

  1. hehehe.. nasib baik ada cik abang. tu la, masa mngandung x elok minum or makan bnda sejuk. x elok utk baby, mama cik tikah yg ckp. hehe.. org kata msa mngndung la kita akan sumbat bnda yg kita x suka dlm mulut. hehe

    BalasPadam
  2. cik abg pn pandai m'bebel yep. hee~

    BalasPadam
  3. ibu cakap orang mengandung memang selalu nk air..panas katanya..org laki mana th..tap tak elok nnt kemungkinan besar anak lelah..

    BalasPadam
  4. yelah..masa mengandung xelok minuman sejuk..jijah pon xpasti nape..minum air suam banyak2 xpe..kihkihkih

    BalasPadam
  5. mak mentua sya ckp kalo minum ais nti kulit baby kering.. kalo kita selalu tido 2 yg buat bby besar.. tp sya sya suka minum air tembikai sgt2.. n segala tembikai la.. tp kalo nk mkn sekrim @ ais kena dpan suami @ gtau dia dulu..

    BalasPadam
  6. oh..yeke bby boleh besar?

    niza mmg tak bleh minum teh...dari dulu :( teringin jgk kdg!

    BalasPadam
  7. itu kelainan masa preggy...hehee kurang2kan minum ais,ais mmg xelok utk kesihatan..:)

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.