Port lepak paling perghh!

Assalamualaikum...

Ni perkara biasa kalau cuaca panas.




Tapi akan jadi agak luar biasa kalau



















seekor kucing bolat,bulu kembang dan gemuk yang jadikan kipas ialah port lepak paling berangin abad ini.



Nasib baik bulu Adibah tak gugur.

18 ulasan:

  1. amboii..kemain lagi hang adibah noo!
    haha..

    BalasPadam
  2. adibah ni bkn main lagi ye..

    BalasPadam
  3. Adibah dah panas sangat tu.. Bulu dia kan tebal.. hehe

    BalasPadam
  4. kucing tu rasa lebih selesa dekat dengan kipas agaknya..

    BalasPadam
  5. nama adibah tu yg luar biasa sebenarnya!

    BalasPadam
  6. mak ai serius?? melampau ni..kalah tuannya..hehe

    BalasPadam
  7. advance gileee kalau kucing gitu :D

    BalasPadam
  8. hehehe....kucing pun demand gak..nk tmpt sejuk2 jer

    BalasPadam
  9. cuaca makin panas la plak.. dah kurang ujan2 nie huhuhu

    BalasPadam
  10. mari join Segmen Pertama Farah Alias..! Need ur support!

    http://coretanharapan.blogspot.com/2011/12/1st-segmen-by-farah-alias-lagu-pilihan.html

    BalasPadam
  11. alooooo
    comeiii
    name die adibah eh
    kem slm taw
    hahahah :p

    BalasPadam
  12. adibah sudah jdi retiss, hari2 ade update psal dia haha

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.