Tips kecutkan rambut

Assalamualaikum..





Yang diperlukan ialah




Lagi "cara" kalau rambut kembang tu ada sikit-sikit minyak.Tanda anda malas pakai syampoo.








Sikat atau kibas-kibas rambut supaya bedak tu sebati dengan rambut nan kembang.




dan hasilnya







Taraa!Rambut nan leper yang wangi dan selesa yang amat.








Selesa giler...



p/s: selalu buat bila syampoo dah habis.

L'OREAL

17 ulasan:

  1. 1st tahu cara camni...berkesan eh azzah..
    boleh la try nanti..wink2

    BalasPadam
  2. First time dengar... Dulu kecik2 ada la letak bedak dkt rmbut.. tu pun nak bagi nmpak mcm uban coz nak main pondok2 jd datuk.. heheh

    BalasPadam
  3. wah betol ke sis...xpernah tau pon..mmg leh try ni..hehe

    BalasPadam
  4. @Niza Romlirambut jadi bersih tapi ikut bedak jugak kot

    BalasPadam
  5. wah..1st time dgr...nak cuba lah...org rambur tak kembang pown boleh gak kan...

    jom join segmen...
    http://cintaqasehsuci.blogspot.com/2012/01/segmen-kenal-kawan-blogger.html

    BalasPadam
  6. wahh..hehe. first tym dgr petua ni..

    BalasPadam
  7. wahahhqa....mcm2... adoi aii... ^_^ hilang tensen cci bila dtg sni... ^_^ tq

    BalasPadam
  8. hahaha...mmg betul berkesan ke?

    BalasPadam
  9. uiks.!btoi eh??!try gak la..haha

    BalasPadam
  10. serius ker ni..haha tak sabar plak nek try..

    BalasPadam
  11. hehehe ingatkan kite sorg je buat macam tu.mmg ada tips utk kurangkan kusut rambur,tabur sedikit bedak then sikat.nak nampak bersinar pakai bedak silky girl glitter tu hehehehe...

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.