Dunia saya sebelah sana

Assalamualaikum...




Nak promote sikit..tumblr doodle azzah ni baru sebulan lebih buat.Nak kata aktif tak jugak..saja suka-suka letak doodle merapu kat sini..kadang-kadang recycle doodle lama-lama,letak ayat-ayat centa sikit,post la kat sini.



ce singgah tengok apa yang ada..



p/s:autopublish..Selamat hari raya..maaf zahir dan batin.








7 ulasan:

  1. oh azzah!
    saye jeles!!!

    Selamat Raya.. :-)

    BalasPadam
  2. bestnye... rasa nak buat tapi tak pandai .. hehe

    BalasPadam
  3. raihan jrg dah bukak tumblr..xtahu nape..:(

    BalasPadam
  4. wah..dah ber tumblr pulak..fiza punye tumblr macam wujud tak wujud je..hihi

    BalasPadam
  5. Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.