Ketakutan sepanjang hidup

Assalamualaikum...






Kat dalam rumah




Ce teka kat mana saya?


of course dalam gebar.Dasar penakut.





Saya jugak takut gelap.Bila dalam gelap saya akan fikir macam-macam benda mengarut contohnya: tiba-tiba rimau ada kat sebelah..seram.






















Ni pun saya takut jugak.
Takut kena puji sebab muka akan merah tanpa bersebab.




Takut naik tangga.tak kira tangga fesyen biasa,pusing atau escalator.Banyak pengalaman buruk dengan insan bernama tangga ni..




Ini pun takut jugak








Saya takut makan ubat.Selalunya telan sebiji-sebijik.tu pun selepas memaksa mulut untuk nganga seluas-luasnya.



dan paling saya takut






tak dapat solat berjemaah dengan suami.

16 ulasan:

  1. banyaknya ketakutan sis..

    Eh eh, ada muka sin chan la.

    BalasPadam
  2. yang akhir tu tkt xpe..yang lain tu comel jeee...

    BalasPadam
  3. xsabar nak kawen...nak solat jemaah ngn suami jugakkkkkkkkkkkkk..huu~

    BalasPadam
  4. alololo comey...Alhamdulilah solat berjemaah bersama suami yg bagus :)

    BalasPadam
  5. eah??azzah mmg macam tu ea??sabar2..jgn takut sgt tau...

    new entry ::

    Review Real Steel ツ

    new entry :: Photoshoot ツ

    BalasPadam
  6. ditinggalkan suami sorang2 ke ni...kesiannya...salam singgah .

    BalasPadam
  7. @NuReLLekadang2 tak sempat jugak..suami bz

    BalasPadam
  8. wahhhhhhhhhhhhhhhh

    sumenye takot?Siyes??

    BalasPadam
  9. hihi..menarik:)

    tapi dulu time kekecik sangat takut kat angin..takut angin terbangkan diri ini...haha

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.