Warna menyerlahkan peribodi-part 1

Assalamualaikum..

Meh kita belajar pasal warna-warna..


Merah




Mengambarkan tenaga penuh aktif,hangat dan bersemangat.Warna merah berlebihan dapat memberikan kesan kemarahan dan keinginan yang kuat untuk mencapai sesuatu.






KUNING





Warna kuning mengingatkan sinar matahari yang memberikan tenaga yang baik dan semangat.Sering dikaitkan dengan emas yang mengambarkan kemakmuran dan kemewahan.




BIRU





Merupakan warna langit dan warna laut yang mengambarkan ketenangan,kesunyian dan kedamaian.Sesuai untuk bilik tidur.


Nanti kan sambungannya..entah bila ntah.Sori tuan blog dah start malas.Nak bw..yeah.

21 ulasan:

  1. warna mmg berkaitn dgn khidpn kita...:)

    BalasPadam
  2. masuk blog aq ase nk tdo x? huhuhu~

    BalasPadam
  3. kte suke pepel...
    next entry eh???
    hehe

    BalasPadam
  4. warna memberikan 1001 maksud dalam kehidupan kita..tu pasal hidup ni penuh dgn warna warni :)

    BalasPadam
  5. jeles gak tgk org blh buat kartun mcm ni huhu..ape nmnya ye doodle eh?

    sy kalau guna tetikus tu x leh la nk buat lembut2.. =='

    BalasPadam
  6. Msred besalah.... Suka merah.... Tapi hati selalu sejuk tak suka mara2.... Hiks...

    BalasPadam
  7. merah best...tp pink pun best.... :)

    BalasPadam
  8. ada betulnyaa jugak kan...hehehe..kalau pink lak?=p

    BalasPadam
  9. @Cik Azizahtapi mesti yang ceria baru ada warna warninya kan?

    BalasPadam
  10. @Hati Batucuba banyak kali,lama2 jadi mudah

    BalasPadam
  11. @Mama Geepink untuk orang lembut cam kita

    BalasPadam
  12. haha . saya suka merah hitam and pink

    BalasPadam
  13. sgt suka warna merah pink n purple

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.