Cantik di hari raya

Assalamualakum..
Jom kita tengok warna baju apa paling sesuai dengan kulit kita.Esok kan nak raya..








Bagi yang kulit putih sangat sesuai pakai baju yang ada warna coklat muda,biru muda dan pink.


Untuk yang berkulit kuning langsat,warna kat bawah ni sesuai:













Yang berkulit sawo matang,warna purple dan maroon paling sesuai.Dan tak lupa untuk kulit gelap yang eksotik,warna coklat lembut paling cantik.








Sekian..:)


23 ulasan:

  1. saya suka kaler merah. hehehe.

    selamat hari raya korban :D

    BalasPadam
  2. alahai..comelnyaaa

    selamat hari raya idul adha..

    BalasPadam
  3. saya kuning langsat! salam aidiladha utk akak n family

    BalasPadam
  4. selamat hari raya aidiladha...
    jom singgah belog cik su..i follow u

    BalasPadam
  5. kalo camtue esok nak pakai baju hijau lah :)selamat hari raya aidiladha..

    BalasPadam
  6. waaahhh blh jadi jurupilih bajuu time kawin nie..hehehe...

    BalasPadam
  7. Kulit msred kaler pink... Haaa.... Sebenarnya tatau la msred kategori putih ke kuning langsat....

    Selamat hari raya aidiladha....

    BalasPadam
  8. comel katon pakai baju kaler merah ^^

    BalasPadam
  9. gugu suka kaler kuning.. so esok pakai bju kuning~~

    BalasPadam
  10. ehhh lupa plak. slmt ary rye aji sis~

    BalasPadam
  11. esok mmg ila nak pakai biru muda la...hehe...

    salam aidiladha...;)

    BalasPadam
  12. wah cumel la! macam2 kaler ada..hehe

    BalasPadam
  13. @..cik gugu..selamat ari raya aji gugu..pakai baju kuning yer..mesti comel

    BalasPadam
  14. @Cik Azizahpilih mana yang berkenan jijah..baju raya

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.