Tutorial menyampuk

Assalamualaikum..




























Teringat itik angsa kat kampung.Macam ni la kalau kita bersembang kat luar rumah.Suka beno menyampuk cakap orang.Kalau kita kuatkan suara,dia lagi kuat ber ang-ang dia tu..

p/s:semangat nak balik raya.Selamat hari raya Aidiladha semua..





22 ulasan:

  1. ang ang!! hehehe slmt ari raya :)...nk g solat jmaat dh :)

    BalasPadam
  2. ang ang. hehe.
    selamat hari raya aidiladha.

    BalasPadam
  3. slmt ari rya aidiladha....haha itik angsa mmg bising mulut dia...:)

    BalasPadam
  4. huhu..lawak la.. "selamat hari raya haji.."

    BalasPadam
  5. makan angse pun sedap jugak kan.. hehe

    BalasPadam
  6. waaaa.....pnh kena kejar dgn angsa beb...rupa2nya dia xkan kejar kalau kita xlari haha

    BalasPadam
  7. hahahah takut
    kalau dulu nak g ngaji kene lalu umah mkcik bela angsa
    berlarilari

    BalasPadam
  8. kampung saya angsa sopan2 lembu yang biadap sikit. kerja nak menyondol orang yg pakai baju merah ja..hehe

    selamat hari raya haji. =)

    BalasPadam
  9. @farah izwanihe..he..selamat araraya jugak farah

    BalasPadam
  10. @nurkaloijangan lari dik,nanti lagi dia kejar

    BalasPadam
  11. sis blk perlis eh? gugu lak blk jb dah ;)

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.