Cinta di bawa angin

Assalamualaikum...
















Puting beliung?






Tak elok duduk berdua-duaan sebelum ijabkabul.Takut tak sempat.






p/s:Ada makeover dari Maybelline la kat SINI.Jom!

21 ulasan:

  1. hehehe..tergelak plak zie baca entry bergambo ni. funny :D

    BalasPadam
  2. oh ingat kn dh kahwin . belum kahwin rupaya. elok benar la puting beling tu bawak ddorg sekali. huhu

    BalasPadam
  3. bala bala.. hehehe..sweet.. tp ada moral of da storynya

    BalasPadam
  4. hikhik..comey jer...moral of the story, kawen cepat..kang kena puting beliung..hehe

    BalasPadam
  5. ada pengajaran di sebalik doodle come tu ye . hihi

    BalasPadam
  6. as salam..
    hehe..suka tengok gambo2 nih..
    lebih santai dari menulis

    =)

    teruskan usaha akak ;)

    BalasPadam
  7. alamak! ni rasa nak nikah cepat2 ni. muahaha^^ bala bala..

    BalasPadam
  8. @???????????wslam..thanx,saya lebih suka melukis dari mengarang entry

    BalasPadam
  9. klu dh gitu mcm dh xde jodoh la kan...huhuhu....x elok duk berdua-duan mcm tu...

    BalasPadam
  10. hehe..lawak la kena tiup ngn puting beliung..hehehe

    BalasPadam
  11. banyak buruk dari baik bila berdua-duaan sebelum ada ikatan yang sah..

    BalasPadam
  12. hehehe macam2 idea akak ye (^_^)

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.