Kelalaian seorang isteri

Assalamualaikum..








Terlupa kat dapur tengah isi air.Tup-tup melimpah.Banjir dapur..isteri sapa lah gamaknya.




Nak isi minyak dalam bekas tapi terbabas.Ni semua gara-gara gelakkan hasben yang galak nak menari shuffle.







Lupa letak garam.


dan kelalaian di bawah ni paling suami-suami tak suka:











Lupa bagitau nak masuk tido dulu..



p/s:Jangan tiru tau

17 ulasan:

  1. hahaha begitu la gamaknya...hehe

    BalasPadam
  2. bab shuffle tu comel gila. ahahaha

    BalasPadam
  3. yg paling kerap lupa...tutup air!

    BalasPadam
  4. sempat pulak suami nak shuffle dulu.. hahaha
    rock lah! :D

    BalasPadam
  5. kadang2 terlupa pekara bias alaa tu..hehehe..comel laaa

    BalasPadam
  6. mak plak slalu lupa sedia kan air minum untuk ayah, ekeke :B

    salam singgah :)

    BalasPadam
  7. haha,..oh nak tido kena bgtau encik hasben dulu eh? noted! =)

    BalasPadam
  8. @Nafisah Ruslandia memangsuka shuffle tapi kat umah je

    BalasPadam
  9. @Nana Jayjadi ayah kena buat sendiri air kan?

    BalasPadam
  10. wahhh suka yg last... romantik jep ;p

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.