Mimpi indah berakhir banjir(sesiapa pun boleh baca)

Assalamualaikum..





















Sekali seumur hidup atau jarang-jarang sekali,orang dewasa akan mengalami kes sebegini tapi dengan cara yang lebih bermoral yakni mimpi dulu baru TERkucil.Ingat,TER bukan sengaja.


Sekian.


Klik SINI untuk dapat duit mudah.

19 ulasan:

  1. hehehe terbaekk!! siapakah yg dlm entry tu :p

    BalasPadam
  2. huhu..teringat mase budak2 dulu :p

    BalasPadam
  3. hihi. mengigau sampai camtu sekali

    BalasPadam
  4. errkkkk mana febreze meh kitorg tlg spray kan ngeee ^^

    adeih kite nak type entri ttg bola pun menggeletar tgn.sis selamba je lukis doodle hehehhe terbaek!!!

    BalasPadam
  5. eeeeeekkkk pernah terkucil macam ni..syok2 mimpi kencing..last2 sebenarnya kencing atas tilam! huhuhu da besar pon pernah gak macam ni. hehe

    BalasPadam
  6. hehehehe sejuk2 nii tak mustahil hahahaha

    BalasPadam
  7. sy nayris2..nasib tesedar..tp betul laa..ye..ye jee mimpi pegi toilet..heheheh

    BalasPadam
  8. hehehe..comel....len kali sblum tdo bek buang dulu ape yg ptut

    BalasPadam
  9. Azzah ke yang terkucil tu?.. hehe

    BalasPadam
  10. belum lagi azzah setakat ni..hihi
    tapi klu dah TER tu tak boleh nak kata apa la kan..tak sengaja ;]

    BalasPadam
  11. uih uih ~ awak ke yang buat mc tu :P hahaah ~ gurau jeppp

    BalasPadam
  12. masa kecik2 dulu penah gini...seingat saya masuk alam remaja dan dewasa xpernah lagi dah....harap2 x ter...macam tu malu kt suami nnt...jd bhn lawak plak

    BalasPadam
  13. dh lama x wat perngai cenggini..eh akak ade lg penyakit kncing mlm ni ek?kantoi!hahaha

    BalasPadam
  14. hihi, mimpi paling ngeri tau,, ritu nyaris2 dah

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.