Kurus secara ajaib

Assalamualaikum..





TESTIMONI PENGGUNA














Pil ajaib "Kuruskah?" memang ajaib.Sampai tudung pun ajaib sekali,dulu ada sekarang tak ada.


 Sekadar renungan.Ada yang faham apa yang saya nak sampaikan?.Cuba tengok iklan ubat kurus kat majalah.Bandingkan gambar pengguna sebelum dan selepas.Tak semua tapi nampak jelik bila direnung lama-lama.

Sekian.

18 ulasan:

  1. pil untuk gemuk ada tak?? hish risau berat badan xmencukupi ni.. bagi la lemak2 tu..

    BalasPadam
  2. haahkan..napa iklan cmtu kan??pelik je..diorg kata org tu suh buukak..nk cantik nk masuk tv punya pasal..sanggup

    BalasPadam
  3. betul2 , nak 'hot' sangat kat dunia , sampai TERambil pakej kat neraka skali.

    BalasPadam
  4. betol la mse gemok pakai baju besa,tudong besa.da kurus semua pakai sendat2,sengal tol.

    BalasPadam
  5. betol azzah. mmg dh lama perasan pasal tu. bila dah kurus, dah rasa diri cantik...terus terbang tudung semua atau pun pakai tudung tapi baju dgn seluar ketat kemain. tak sesuai dgn imej bertudung.

    BalasPadam
  6. konon perasan dh ctk gitu ler jadinya...huhu

    BalasPadam
  7. hehe.. ni iklan yg pil kurus 2 an.. name pa ntah..

    BalasPadam
  8. hihihi. tul tul. baju tudung pon ajaib jugak.

    BalasPadam
  9. @Cik Azizahmeh sini jijah,sedut skit lemak sis..he..he

    BalasPadam
  10. @Amoi MiyaSyamoga kita tak tergolong dalam golongan begitu

    BalasPadam
  11. @atiqa arisbagi diorang nak cantik mesti buat semua tu kot

    BalasPadam
  12. ooo..gitu..rupanya..dah lawa hilang dah tudung...

    BalasPadam
  13. Cc pun nyampah gak nengok...lebih baik masa lom kurus, elok bertudung. bila dah kurus, semua benjolan nak tayang

    BalasPadam
  14. kita selim melim..
    tapi tetap malu mau menayang..=)

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.