Kenyataan yang harus diterima

Assalamualaikum....








Tak tau kenapa kalau mak cari barang mesti jumpa,kalau sendiri cari,berjanggut,berjambang sampai ke awan pun belum tentu jumpa.


*mood pelik..:)

campaign imagecampaign image





15 ulasan:

  1. wahhhahaaahhhh samalah kita :D

    BalasPadam
  2. sangat kenyataan ni kak..brg ni kalau dicari tak jumpa.kalau tak di cari ade je depan mata.kan.

    BalasPadam
  3. normal..mmg bese buat. haha~

    BalasPadam
  4. smpai hubby klo xjmpa brg msti pggil mak even da ada bini..

    BalasPadam
  5. hehe betul sgt2.. selalu terjadi begini kak..

    BalasPadam
  6. kalau brg hilang, adik tikah yg no 2 pandai cari :)

    BalasPadam
  7. sebab mak yg kemas rumah, simpan barang
    saya tau sepahkan je :)

    BalasPadam
  8. haha. selalu lah saya pun. mulalah mak membebel, tak letak brg betul2.

    BalasPadam
  9. mak memang terbaekkkkkkk kan? :)

    BalasPadam
  10. mak yg owsome! mesti tahu kat ane barang2 tersembunyi! hahaha

    BalasPadam
  11. mk selalu kemas umah kot... huhuuu...

    BalasPadam
  12. Setuju sangat2...Ummi pn pelik...kadang2 depan hidung pun xnmapak..hehe

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.