Sugar glider

Assalamualaikum.....








 Ni bukan jerit-jerit manja nak minta penampar tapi the real punya jerit..sampai terkeluar anak tekak.Nampak tak tu?.
Meme takut dengan binatang ni,walaupun teringin nak pegang tapi takut mengatasi segalanya.

Sekian.

campaign image


11 ulasan:

  1. rugi woo takut binatang..
    takleh pegang binatang comel2

    BalasPadam
  2. huhu.. tengok gambar first ingatkan menguap..pasal takde mate.. hehe

    BalasPadam
  3. binatang tu nmpk comel tapi sm pon geli..ahaha

    BalasPadam
  4. lor..sy cm awok gak dear..tapi mula dulu memang jerit2 x nafikan..tapi skang sy rela kena gigit dgn dia..sampai calar balar bdn ni dgn kuku dia tu.

    BalasPadam
  5. memang comel.. tapi jijah ni penakut sikit gan binatang2 ni jugak..

    BalasPadam
  6. satu je binatang berbulu yang boleh saya pegang.. kucing.. yang lain2 walaupun comel memang tak berani pegang.. takut gile..

    BalasPadam
  7. saya pun geli...pernah de org bawa SG nie jln2 and then saya menjerit sbb terkejut..ingatkan tikus de dlm beg org tu

    BalasPadam
  8. kucin pun akak takot ke ??? hihihi

    BalasPadam
  9. comel la sugar glider tu.. teringin sgt nak bela. tp kat rumah ni ada 8 ekor kucing.

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.