Jun dah datang

Assalamualaikum....





Jun dah datang..cepat masa berlalu sekarang dan nanti kita akan sambut bulan Ramadhan..syukur Alhamdulillah..

15 ulasan:

  1. tgh bersenam ker? ker bg ayam makan? semoga kita sama2 berpeluang utk menyambut bulan ramadhan yg akan dtg...insyaallah

    BalasPadam
  2. jun dah datang.pejam celik pejam celik,kejap jekan masa berlalu :)

    BalasPadam
  3. tu la masa bjln cpt sguh skang ni....dh xlama nak msk bln posa kan :)

    BalasPadam
  4. harap baik-baik sahaja bulan jun ni :)

    BalasPadam
  5. semoga bulan ini memberi kebaikan dan juga bulan akan datang.. hehe

    BalasPadam
  6. 2 la da msuk bulan rejab.. xlama lg ramadahan.. laju2 ganti puasa

    BalasPadam
  7. tak sangka cepat tol masa berlalu..da pertengahan thn pon kita..


    tak sabar nak puasa n raya sebagai isteri..hehe

    BalasPadam
  8. kejap betul masa berlalu kan kak azzah. semoga dipanjangkan umur utk smbut ramadhan :)

    BalasPadam
  9. x lama dh nk berpuasa kn? hehe

    BalasPadam
  10. OK.. jom minggu depan buat posa sunat Isnin Khamis + posa ganti...

    Contest:Nur Diana's Collections: Give Away

    BalasPadam
  11. masa tu sekejap je berputar kan? karang sedar tak sedar dah nak masuk 2013.. Moga amalan makin bertambah juga tahun demi tahun..

    BalasPadam
  12. Tak sabar nak tunggu ramadhan... Rindu...

    BalasPadam
  13. asmkm. mmg cpt masa beredar ye..x sabar tggu bln puasa dan raya..;)

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.