Terpeleot...

Assalamualaikum...

Pada suatu hari yang tenang:




doodle,comel.katun,comic,lawak,kelakar
kui..kui..kui..:D


22 ulasan:

  1. Waaa . Sakitnya .. Mesti sakitkan ? Kalau saya jd macam tu , terus saya melompat-lompat mcm org tk betul .. :D

    BalasPadam
  2. haha , dah la kaki kecik je :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. kaki doodle je kecik..kaki tuan doodle beso..:0

      Padam
  3. adehhhhh...itu lah paling tak suka sekali..sakit wooo

    BalasPadam
  4. aaaucchhh!! sakitnyeee.. slalu macam nih dulu, kaki pon terpeleok

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan..nk2 bila pakai kasut tumit tinggi skit je kan?

      Padam
  5. Ouch!! Sakit tu..pastu stat jalan senget sebelah..hehehe

    BalasPadam
  6. Waaa....Sakit tuh ~ Lagi kalau dpn orang ramai mesti malu kan ? hehhe

    BalasPadam
  7. wusshh .. rasa ngilu pulakk hahaha
    yg part jerit tu mcm meme la :D

    BalasPadam
  8. owh sakitnya dear.. tapi ena pun pernah jadi camni.. smpai terduduk... huuuu

    BalasPadam
  9. kalu kaki terlebih catwalk... memg la jd mcm tu..hehehe

    BalasPadam
  10. tengah berangan le tuu. tu yg terpeleot. heheee :D

    BalasPadam
  11. sakitnya..lain kali hati2 tau..hehe

    BalasPadam
  12. Perghhh , memang terasa sedap , hahaha .

    BalasPadam
  13. errrrkkk balik terhencot la jawabnya...

    BalasPadam
  14. terpeleot sensorang takpe..ni terpeleot time abam hemsen lalu...adeiii-.-

    BalasPadam
  15. pakai lagi kasut tumit tinggi.. haha

    BalasPadam
  16. alahai..tepeleot pulak. mmg sakit.. hehe. jgn depan org ramai da lee kak ^^

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.