Art trade dengan Deno

Assalamualaikum...



Singgah ke blog DENO untuk tau apa tu SLE..Dulu azzah pun tak tau tapi lepas kenal deno dalam blogging baru tau penderitaan yang dia hadapi.DENO ni peramah,kuat dan tabah orangnya..

Azzah dah janji nak bagi 2 doodle untuk dia:

1-Doodle 3 warna tapi terlebih warna



dan
2-doodle personal



Hope deno suka.Terimakasih sudi art trade dengan azzah.








13 ulasan:

  1. doodle bawah tu comey je lentuk2...hehee :)

    BalasPadam
  2. comey sangat doodle tu.. dedua comel.. ^_^

    BalasPadam
  3. azzah!!!!!! cantiknya!!! memang sgt comel dan cantik! yang deno biasa sgt tapi azzah bagi cantik! rasa mcm tak layak deno terima secantik ni.... sori azzah, deno punya tak lawa...

    p/s: terima kasih azzah...! :)

    BalasPadam
  4. Cantiknya! Ayu je nampak... =)

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.