Art trade dengan merahitujambu

Assalamualaikum...





Dari brides to be,MIJ..kreatif kan orangnya?


Azzah pun ada cuba buat doodle pengantin tapi hasilnya tak memuaskan hati sebab ni festime buat..dah tu terlebih satu kaler..nak tengok?



Herm...(mengeluh lagi..)











Ni jer yang dapat buat dari semalam..harap MIJ suka..tak suka pun kena suka jugak..:D



p/s:dalam tak puas hati boleh jugak letak kat tumblr..





10 ulasan:

  1. Omeyyyyy. Boleh buatkan Ninie yg free tak? :D

    BalasPadam
  2. comey n kiut n kiutt... n kiutt... MIJ mmg kretif.. ^_^

    BalasPadam
  3. comelnyaa..tersenyum sy tgok...terima kasih dear..

    BalasPadam
  4. ototoooo comeynye bride to be tu "D

    BalasPadam
  5. alololo still comey la sis... kalau jijah b2b pon amik gak!

    BalasPadam
  6. comelnya dua2 too....
    geram eyqa tgok!

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.