Wordless Wednesday-Bazaar Ramadhan

Assalamualaikum...




Jangan membazir ye..



campaign image

14 ulasan:

  1. singgah ke bazar ramadhan tuk cari air n kuih jer...

    BalasPadam
  2. satay satay satay . mai beli . hikhik

    BalasPadam
  3. belum pegi bazaar lagi kali nie..

    BalasPadam
  4. masuk bazar, cari kuih, terus blah. pening orng ramai sesak2 nih.

    BalasPadam
  5. kalau g bazar mmg tak sah tak habis rm10..macam2 beli.. nasib la skrg duk gan mak, makan kat rumah je mak masak..hehe

    BalasPadam
  6. raihan belum g bazaar lg. selalu umi je yg g. hehe. sbb raihan dok uma tak kuar2..>.<

    BalasPadam
  7. selalu pegi bazar beli tepung pelita..x terliur pon.dulu masa kecik boleh laa semua nak..dh besar ni thu seksa cari duit..keh..keh..XD

    BalasPadam
  8. gi bazar beli apa yg patut.. hoho

    BalasPadam
  9. hahha... kalo boleh sume cci nak di hangkutt...1 bazar ramadhan

    BalasPadam
  10. nk mkn mcm2 tp bla tbe bazar xtau nak bli apa

    BalasPadam
  11. azzah beli apa tu... deno pegi bazar ptg tadi terus demam.... adehhh

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.