Warnakan doodle

Assalamualaikum...


Entry ni dari sambungan entry lukis doodle dengan SAI,pi SINI kalau belum tengok.

Dah lukis mestilah kita nak warna kan?Baru doodle kita nampak ceria..

Selalunya azzah buat macam ni la..









Cepat dari guna brush.Kalau guna brush,nak kena padam tempat yang comot..lepas ni azzah tunjuk cara letak bayang atau tambah tone warna.

Sekian.


p/s:autopublish lagi..:D


9 ulasan:

  1. wah terbaik! jeles cara penerangan berserta gambar ni kak...

    BalasPadam
  2. bila la ika nk belajar buat benda nie. hihihi

    BalasPadam
  3. bila la ika nk belajar buat benda nie. hihihi

    BalasPadam
  4. samelah~ ^^ guna SAI mmg bagus la

    BalasPadam
  5. perghhh comel-2 cartoon kat sini

    BalasPadam
  6. bgus tips nie..selalu guna ps je utk kaler doodle..^^

    BalasPadam
  7. boleh azzah tolong lukis kan doodle yg comel2 utk lini tak?

    BalasPadam
  8. saya xkuar lah bucket tool tu. puas cari. ayoo. cmna nk bg dia ada erk?

    BalasPadam
  9. wah cantik n senang je buat pki sai...hehe kak azzah mcmne plak klo nk letak corak pda doodle?

    BalasPadam

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.