photo anigifIKAN_zps025507c6.gif

Review blog Miza dan Apix

Assalamualaikum...






Sorry sangat sebab beberapa hari  tak review blog.Bukan tak nak review cuma azzah akan pastikan azzah ada entry lain yang boleh pembaca baca dan tengok sebelum buat entry review blog.Dah 2 hari macam ketandusan idea,tu pasal tak dak nak review sesapa.Ni idea macam banyak sikit(dah banyak,sikit pulak..apa punya ayat..),jom kita start buat review balik...


Nurul Hamizah's Blog
Ni blog adik MIZA.Ringkas dan pink lagi blog dia.Walaupun ada kelopak bunga berguguran tapi still ringan bila loading.Azzah cuba cari kesilapan dalam blog dia tapi tak jumpa,means perfect.Paling azzah suka muzik yang tenang dalam blog.Hepy blogging MIZA.


Dunia Kami Realiti
Blog seterusnya blog adik APIX,blog hijau yang cantik sangat dan dia sangat rajin update..kenapakah azzah tak macam tu?.
Erm..apa nak komen yer?.Sis rasa apix naikkan button follower tu kat atas sikit..bukan yang ala tumblr tu tapi yang ada muka orang supaya senang nak klik follow.
Tak semua blogger suka follow ikut button ala tumblr.Setengah blogger(macam azzah) lebih selesa follow ikut button yang ada muka orang tu..Tu je nak komen..





Done..selamat menyinggah...

8 ulasan:

terimakasih sudi komen.azzah lagi berterimakasih jika tiada spam/link biru di sini..:)

 
Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.